2. Pentru anumite repere cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirectie, casete de directie se percepe suplimentar o taxa de garantie care se poate returna doar dupa ce piesa veche este acceptata de catre furnizor.
3. Conform prevederilor OUG nr. 34 din 2014, clientul persoana fizica beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
Etapele retragerii din contract:
1) Clientul solicita retragerea din contractul de cumparare prin notificare in scris la adresa de e-mail comenzi@autodaewoo.ro in maxim 14 zile de la data primirii produsului.
2) Clientul expediaza produsul in ambalajul original si accesoriile aferente, cu etichetele intacte, împreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie în original. Cheltuielile de expeditie cad in sarcina Clientului. Clientul nu trebuie sa solicite contravaloarea produslui returnat in sistem ramburs, aceasta se va returna doar dupa receptionarea produsului de catre reprezentantii Magazinului.
3) In maxim 14 zile de la data primirii produselor care fac obiectul retragerii din contract, Magazinul va inapoia contravaloarea produsului în contul cumparatorului sau prin mandat postal. Cheltuielile de expeditie si comisioanele bancare vor fi suportate de catre cumparator si se vor scadea din suma de returnat. In cazul returnarii Clientul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.
5. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.
6. Magazinul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- piesa nu a fost cumparata de la www.autodaewoo.ro ;
- piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
- piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
- autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, distributie etc);
- autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
- piesele prezinta o uzura normala.
7. In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.
Garanţia acoperă cel mult valoarea integrală a produsului reclamat.
Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factura de vanzare.
Informatiile complete referitoare la garantii se gasesc in partea Retur si Garantie.
Articolul 12 - TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la momentul efectuarii platii integrale din partea Cumparatorului si livrarea Bunurilor si Serviciilor la locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
Articolul 13 - RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Articolul 14 - FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Articolul 15 - CONFIDENTIALITATEA DATELOR
Toate informatiile furnizate de client in procesul de creare cont si comanda sunt tratate confidential si ele nu sunt furnizate nici unui tert.
Site-ul autodaewoo.ro inregistreaza in sistemul sau adresele IP obtinute in urma accesari in scopul de analize statistice pentru uz intern.
Adresele IP nu au nici o legatura cu informatiile personale.
In cazul in care clientul opteaza pentru abonarea la newsletterul autodaewoo.ro, fiecare editie va contine si modalitatea de dezabonare; odata accesata aceasta optiune, dezabonarea se aplica imediat, nefiind necesare alte confirmari din partea utilizatorilor.
Articolul 16-Informatii referitoare la servicii prestate online
1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:
a) Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament,
b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin,
c) Transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la Marfuri.
2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a Marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate la pct 1spct b) si c) de mai sus.
3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:
a) acces la Internet;
b) folosirea unui browser care sa faca posibila editarea unor documente hypertext
(Internet Explorer, Opera, FireFox, Chrome sau altele asemanatoare);
c) Detinerea unui cont de posta electronica.
4. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi depuse transmitandu-le la adresa de e-mail a promotii@radacini.ro sau telefonic, la numerele de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.
DEMO TOTAL TRADING SRL aduce la cunostinta ca, in functie de setarile browserului Clientului, pot fi introduse in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, care nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau. Pentru mai multe detalii, Clientul poate consulta sectiunea Politica de Confidentialitate.
Articolul 17 - LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.
Va multumim ca ati ales autodaewoo.ro ca furnizorul dumneavoastra de piese auto online.